بسياري افراد سوال مي کنند که نحوه سئو کردن سايت هاي مختلف به چه صورت است؟ چه تفاوت هايي وجود دارد و قوانين گوگل به چه صورت است.


 
آيا قوانين گوگل کلي است؟


براي اين که موضوع روشن تر شود اول به اين مي پردازيم که گوگل چه نوع قوانيني دارد. معمولا گوگل قوانيني کلي و جزئي دارد. قوانين کلي به آنهايي گفته مي شود که ربطي به سايت شما و ساختار آن ندارند. هر نوع وب سايتي که داشته باشيد بايد آنها را رعايت کنيد. به طور مثال يکي از اين قوانين کلي اين است که بايد طراحي سايت ريسپانسيو داشته باشيد. يعني سايت شما نمايش خوبي در موبايل و لپ تاپ و همه دستگاه ها داشته باشد. اين قوانين کلي زياد هستند و بهتر است که به طور مفصل خودتان در اين باره تحقيق کنيد.


 
قوانين جزئي تر به چه صورت است؟


ببينيد وقتي که ساختار کلي سايت شما فرق مي کند جزئيات آن نيز فرق مي کند. به طور مثال فرض کنيد که مي خواهيد سايت شرکت خود را بهينه کنيد. براي سئو سايت شرکت نياز داريد تا به طور معمول صفحات خدمات، نمونه کارها و. را بهينه سازي نماييد. در حالي که در وب سايت هاي فروشگاهي جزئيات بيشتر مي شود. براي سئو سايت فروشگاهي نياز است که براي بهينه کردن دسته بندي ها، صفحه خود محصول و. زمان زيادي بگذاريد. گوگل استانداردهاي خاصي را براي فروشگاه هاي آنلاين در نظر مي گيرد.


 
آيا بهينه سازي سايت هاي وردپرسي و جوملايي فرق دارد؟


خير! همه اصول يکي است. شما بايد قوانين کلي و جزئي را به صورت تک به تک اجرا کنيد. تنها تفاوتي که وجود دارد اين است که در اين وب سايت ها مي توانيد از پلاگين هايي کمک بگيريد که به شما کمک مي کنند بتوانيد سايت خود را از نظر بهينه بودن آناليز کنيد. به طور مثال براي سئو سايت وردپرس مي توانيد از پلاگين يواست يا ديگر پلاگين هاي معروف استفاده کنيد. اما قوانين کلي در همه وب سايت ها از نظر زبان سايت يکي است. ممکن است راه حل ها کمي متفاوت باشد.



مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Softonic ترجمان ولايت روناس نقش Christine 6 تولید و فروش روتختی اسپرت و عروس تور اروپا دلتابان ATRIN FC پیام آوران پارسیان